Friday, April 24, 2009

hadiah utk adik

Ari ni dlm pukul 12 tgh ari cmtu ade van pos dtg umah aku…abah aku dekat mlake ade bagi taw sblm ni yg die ade pos kan sumtin utk iera (adik perempuan aku yg paling megade2)....walaupon sebenarnyer hari jadi die lambat lg…..so nati aku tak la terkejut sgt…

agak besar jugak kotak tu..huhu..x sabar plak nak tgk adik bukak…

aku col abah....bg tahu hadiah da sampai..

12.30 aku g ambik adik balik skolah…erm..mase atas moto aku terus bagi taw adik…(aku x suke nek kete g antar+ambik adik..jln kat skolah tu jem..bley migrain aku d buat nyer.hahah!)

Angah : “adik..abah ade bg adik hadiah”

Adik : “hadiah ape?..tp kan hari jari adik lmbt lg”

Angah : “ntah la..angah pon xtaw..jap g adik bukak la”

Adik : “hehehe…(jarang tgk adik hapy cmni)….ok..angah bwk la cpt sikit”

Angah : “mane boleh…nati rosak lg moto ni”(psl moto rosak ni aku akan cite kan jugak)

Adik : “hahahaaaa….yer la”

Angah : “besar kotak die adik”

Adik : “hehehee…ape yg abah bg kat adik ni”

Sampai jer kat umah die terus ambik kotak hadiah tu..die bukak dgn ganasnyer..dah la abah balutkan sampai dua lapis…mmg susah nak bukak…sambil die bukak sambil membebel…di tambahkan dgn seletip(btl ke aku eja ni?..hentam jer la) yg byk…hohoo..lawak tol..

Aku ngn ijal tgk jer la…sbb tu bkn utk kiteorg..hahaha….walaupon dlm ati ni sgt la jeles ..

Erm…abah bg adik tedy bear.. besar jgk la…same besar ngn badan adik…tedy bear dari Memory Lane…wah..jeles tol aku..dulu aku ngn along hanya akan dpt yg kecik2 jer..tu pon free..cthnyer beli hapy meal (mcd) ngn kfc….huhu…jadi la dari tak dpt….yer tak??..kan along kan??

Aku col abah..bagi adik ckp ngn abah…adik ckp la” trime kasih abah…bla…bla……..”

Ayah betul aku ni jarang nak beli kan benda2 cmni..tp nape ntah ngan adik aku yg ni ape mntk smua dpt…huhu…walaupon aku ade 2 org ayah ngn 2 org mak..hehee…(aku tak baik langsung ngn mak tiri aku)..aku tak penah mintak pape…da besar2 ni malu cikit la.hahah!..

adik dgn tedy bear2 baru nyer



No comments:

Post a Comment