Saturday, May 16, 2009

sehari bersama Ms Fafau

skang ni bermula la cuti sem bagi U ngn kolej2 di malaysia ni..tp diorg cuti tak selama cam cuti kolej aku..3 bulan kot cuti..otak pon da jem..heheh!!...

3 ari lepas....aku berjumpe dgn kwn baek mase skolah menengah dulu..Ms Fafau (name sebenar anda di rahsiakan)..agak lame jgk kami tak berjumpa..mcm2 cerita+gosip yg kami sembang...gosip ade la 1 kemestian byk kaum hawa...ngeengeee

aku ambik die kat rumah pastu kami pergi jj... jj..1-1 nyer shoping complex yg bes kat epo..hohoh!

sepanjang perjalanan kami bersembang...bla...bla..bla.....

well Ms Fafau ni seorg yg kuat ingatan..ape sajer yg belaku dulu die ingt sampai skang..hohoh!!..ni sgt la berbeza dgn aku...aku x ingat lansung ape yg die cite..adey...tarok tol aku ni...sory sgt3,aku bkn buat2 lupe..tp mmg x ingat lansung.. -.-"

Ms Fafau pon cerita kan balik kisah dulo2...cite2 yg aku x dpt nak ingt langsung....cthnyer : gado+kene mara ngn cikgu+ponteng clss+mase form 6 sekejap kat SRC..mmg bes ingt blk cite2 dulu... =)) terasa cam nak g skolah blk jer...

byk cite dulo2 yg di rase kan sgt la hebat..cthnyer cam gado2...tp skang ni aku rasa cite2 tu cam lawak gile...bodo jer..hahah..

adey..lawak2. =D


erm...skang
Ms Fafau bakal jd seorg cikgu..hohoh!!..cam x caye jer...aku ni ha?..nk jadi ape ntah...

p/s to
Ms Fafau: nati anak aku bley la tuisyen free ngn ko ek?..hahah!!..kwn lame ma... (^.^)y

tQ ingat kan aku smua tu...aku mmg x dpt nak ingat balik dgn sendiri...

2 comments: