Saturday, July 25, 2009

Tag - Soal Jawab

Dari NAZRUL

1. bekas kekasih saya adalah : seorg yg sgt jauh dr sisi sy
2. saya sedang mendengar : lagu indon xpasti lagu ape (kat blog nazrul)

3. mungkin saya patut : tido sebenarnyer...
4. saya suka : tdo..tdo...dan tdo....hahah!~~
5. sahabat-sahabat baik saya : sp2 jer yg anggap sy sahabat jgk
6. saya tak faham : kenape org x dpt paham ape yg sy pk kan..

7. saya kehilangan : kehilangan kasih syg dr seorg ayah...still ade ayah lg...tp ayah jauh....

8. ramai yang berkata : sy seorang yg sombong....
9. makna nama saya : noor = cahaya...sherina= ???....huhu..

10. cinta itu adalah : perasaan yg sgt meyakit kan.....

11. di sesuatu tempat , seseorang sedang : sedang ape yer?..erm...berak kot...hahah!!~~
12. saya akan cuba : pejam mata..pastu bla dr ctu..cz x lalu nk tgk...heheh!!~~

13. ayat SELAMANYA membawa maksud : hingga ke akhir hayat....
14. Telefon bimbit saya : Sony Ericsson dan Nokia..

15. bila terjaga dari tidur : tgk hpn....hrp2 ade msg dr dier...

16. saya paling meluat apabila : jumpe org yg perasan diri sendiri "HOT"..konon nk publisiti la...bley bla...haha...
17. pesta/parti adalah : jz 4 fun
18. haiwan yang paling comel yang pernah anda temui ialah : tentu la kucing kesygan ku..syebun...

19. peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : zaman kanak2

20. hari ini : ari yg membosankan..xder wat pape pon..jz dok umah jer

21. malam ini saya akan : men psp..pastu tdo dgn aman nyer...ngeengee

22. esok pula saya akan : start clss cm biase....
23. saya betul-betul inginkan : kehidupan zaman kanak2....sbb xyah pk pape pon..

24. ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi ini : ntah la
25. pusat membeli-belah atau arked permainan : tentula pusat membeli-belah

26. Makanan barat atau Jepun : barat..xmkn benda2 idup ni...sushi???...eeee.....jgn harap..hahah!~~.
27. bilik yang terang atau gelap : gelap...bley nagis..xder sp2 bley nampak

28. bestfrend ever : jaja,kak mus

29. saya nak tag : sp2 jer yg rela utk buat tag ni..ngeengee


1 comment: