Tuesday, July 14, 2009

takziah kpd ezwan.. (ilps member)

baru jer smlm aku update blog ni..
aku bercerita ttng sumtin yg happy...
ttng pika kawen..
tp kali ni sedey plak

takziah dari kami smua atas kematian ayah....
maaf sbb x dpt dtg...jarak memisah kan kite....

mase wan antr msg tu aku ngah tido...
maaf..sbb lmbt bagi taw kwn2 len...
baru jer ptg td jgk kite ym same2...
aku off ym terus tdo...
taw2 dpt msg cmtu dari ko


"ina..sementara ayah ko ada lg blk la jmpa dia slalu...jgn jd mcm aku ayah aku dah xda..xsempat nak mintak maaf kat die..tlg bg tau kwn2 smua..."


sedeynye...ma ngn abah da divorce....n msing2 pon da ade pasangan idup baru...abah kat mlake..ma plak kat ipoh...agak jarang jgk sebenarnyer aku jumpe ngn abah semenjak ma ngn abah
divorce...last jumpe 9 jun ari tu...

al-fatihah


to ezwan
baek la wan..pasni aku akan slalu g jumpe ayah aku eh...
tibe2 jer menitik air mate bile ingt kesah lame...
tq ingt kan aku...
aku syg kat abah..tp jarak memisahkan kami...




No comments:

Post a Comment